Ruyakoo Kizlar benm 2. Hamileliğim ilk kizimda 12 haftada hisstemistm doktor bile sasirmisti suan 2. Kizima hamileyim 18+6 hala hissetmedim normlmi aranizda benm gbi olan varmi
Nehirimmm28 Ruyakoo benimde ikinci gebeliğim 18+4 haftalık daha hissetmedim normal ya yirmiye kadar hafif hafif kendini belli ediyor mesela geceleri karnımı sertlestiriyor korkma canım gayet normal
Burcu9125 Asel-2023 şunu okuduğuma sevindim. 22 haftaya girdim hala hissetmiyorum😅İlk gebelik hissettiysem de anlamadım ama merakla bekliyorum o ilk anı
Gul_se77 Haftada hissettim 12. Haftada hissetmek mümkün değil zaten bebegi hissetme aralığı 16 ile 20hafta arasıdır
Su_de Burcu9125 belli oluyor ama hissetseniz bence anlarsınız benimde ilk gebeliğim ama farklıydı hani gaz gibi falan değildi bağırsak hareketi gibi de değildi bildiğin bir şey içerden itiyor