Selam kızlarrr 😍 bebiş daha 4 haftalık vajinal muayene istemediğim için zorlu bir günün ardından kese sonunda ultrasonda gözüktü doktorum 2 hafta sonra kalp atışı için gelin dedi o zaman da 6 haftalık oluyor fakat gittiğimde duyamamaktan korkuyorum sizce hangi gün gitmeliyim çünkü kese ultrasonda gözükmediğinde de çok korkup stres olmuştum çok küçük olduğu için görünmemiş şimdi de yine aynı stresi yaşamak istemiyorum 🥲 sizce ne zaman gitmeliyim ? Uygulamaya göre 4 hafta 5 günlük şu an beni bilgilendirin lütfen güzel anneler ♥️