Edakrpnr_0 ben de sürekli bişeyler içiyorum bitki çayları vs..burnum tıkalı,arada öksürük oluyor boğazım kuruyunca…bu şekilde doğum gözümde büyüyor korkmuyor değilim,nefesim daralıyor..ben 40.haftayı beklemek istemiyorum artık,o yüzden en geç cuma günü sezeryan yapın dicem…spinal anestezide sorun olur mu acaba grip olmak