Ya lincleyecekler öncelikle hiç okumadan çıksın posttan….
Kızlar gebelikte gaz sorunu yaşayan var mı ya benim karnım hep gaz sıkışmasından ağrıyor…. hamile değilken asla böyle olmazdı. Gaz sancısı çok pis ya bazen kitleniyorum hareket edemiyorum. Afedersiniz lavaboya gittiğimde rahatlayabiliyorum. Aslında gazlı seylerde hiç tuketmem. İnşallah çocuğum doğunca da böyle sorunum olmaz yoksa gaz sancısından mahvolur yavru ☹️