ElifT123 O zaman mesela hiç hastaneye gitmeyelim tedavi olmayalım rabbime emanet diyelim..
Allah dertlerin dermanını da vermiş,akıl vermis,fikir vermiş kuluna dermanını da göndermiş..
Her zaman için tedbir bizden tevekkül Allahtan..Hersey ölümden ibaret değildir.Bilinmezse dikkat edilmezse bebek doğduktan sonra çekeceği sıkıntılara körü körüne kader diyemeyiz.