Eda91- 28. Haftadayiz elhamdülillah ve hareketlerini ben hep aşağıda hissederim, ilk oğlum da da böyleydi bebek kilo aldıkça yapınız dan dolayı aşağı iniyor olabilirler. Hareket ettiği sürece nerde nasıl hareket ettiği önemli değil ki
Hangi ülkedesiniz?