petekceee Zeytin17 ben 7+3 de kalp atışını duymuştum 4+3 ken öğrenmiştim kese şeklinde olduğu için henüz gitmesem olurmuş o arada bir hafta vardı çünkü İstersen 3 istersen 2 hafta bekle Ama ağır kaldırma bir yerlere uzanma 🤍
tgbmerve Zeytin17 en erken 6+0 da gidin derim daha erken gidince ya keseye küçük diyorlar ya kese gözükmüyor diyorlar bir sürü can sıkintisi, 6+2 de gittim minicik kuzum içindeydi , birde 8 de gittim kalp atışı için