Iremparlkc2 merhaba. Benim kız sağ böbreğime baskı yapmış 1,5mm genişletmiş nadirde olsa görülen normal bi durum dedi. Ama Karaciğer değerlerinin yüksek çıkması daha çok yediklerimiz veya safra kesesinde oluşan taşlarla ilgiliymiş. Şükür taş çıkmadı. Ben bi ara sağlıksız beslendim dışarıdan simit börek kızartma çok yedim. Beni onlar etkiledi sanırım. 15 gündür beyaz ekmeği makarnayı pilavı paketli ürünleri kestim. Canım çekerse 1-2 kaşık yiyorum. Ekmek tam buğday. Her hafta kan veriyorum değerlerim bakılıyor dün ast 32 alt 47ye düşmüştü.