Fasulyeler Beta 324 cıkmıştı ilk baktığımda 3 gün sonra 1500 lere cıktı ama hala kese yok yaşayan var mı normal mi ?
Duyguabay52 Benim 5+4 haftalık bu gün kesesi gözüktü yolk kesesine var ama kendisi gözükmedi doktor normal haftaya gel gözükür kalbinide duyarız dedi ama yinede biraz endişelendim haftaya kadar bekleyeceğiz sizin nasıl oldu kızlar