MerVe39- Haftaya girdim 2-3 gundur cok sırt ağrım oluyor. Aynı zamanda bebegimin hareketleri de azaldı. 17. Haftadan beri cok net ve sertti hareketlri ama smdi derinlerden geliyor. Endişelnmeye başladım Normal midir
Aysen19 MerVe39- benim 12. Haftadan beri bel sırt ağrım var doktorum normal dedi cinsiyeti nedir bebeğinizin
11-02- MerVe39- 20. Haftalarda hareketlerinde düzensizlik normal merak etme ben 20. Haftalarda defalarca hastaneye gitmiştim hareketleri azaldı diye 30. Haftadan sonra düzene girdi şimdi hergün mutlaka hareket ediyor
Emel_34 MerVe39- benımde oyle oldu hareketlerı bazen hıc olmuyordu ağrım çok oluyordu sımdı ağrım var ama daha çok hareket halinde yanı normal bu durum
Baharalkannn Bende 21 haftalık hamileyim yattığımda bel ağrım oluyor yatakta zor dönüyorum bu sabahta vajina ağrım var normal midir bir de hiç doymuyorum hep yemek istiyorum