alisamomm HelloooMomy çok geçmiş olsun canım Allah bebişini hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin ♥️ bence de beklemek en mantıklısı insanın içi içine sığmıyor ama diğer türlü de stres ve korkudan dakikalar geçmiyor 🥲
HelloooMomy alisamomm yok yok bekleyip sabretmeyi tercih ederim bu konuda. O zamanlarda bana çok stres yasatmislardi. 🥲☹️
_almirasmom HelloooMomy evet bende ılk kan testı ozel hastane acılınde verdım 2. Yı saglık ocagında cok farklı sonuclar🥹
ArvenMom HelloooMomy 6 hafta da gitmen hem keseyi hem bebeği görmeni sağlar tam zamanında gitmiş olursun ☺️
Figenaymaz Bence biraz bekleyin betaniza göre henüz çok yeni benim 3 kata yakın artıyordu 6 haftalık iken keseyi gördük 7 haftalık ikende kalp atışını duyduk🥰 acele etmeyin Allah’ın izniyle düzenli artacaktır