Selim_Alparslan Kızlar 26+5 haftalık olduk , 3 -5 dkka ayakta durunca belimin ağrısından ölüyorum sancı giriyor 😞 normalde 10 dakika kadar yürüyünce bile böyle olmuyorum . Var mı önerisi olan ☹️ idrarımla ilgili problem var doktorum enfeksiyon riski olabilir demişti sabah tahlil yaptıracağım 😣
Bgusta Selim_Alparslan idrar enfeksiyonum var ama bel agrisi degilde karin kasik agrisi yapıyor bende ara ara. Uykumda belim ve yanlarim agriyor. Uyusuyo gibi oluyor.
Fadimeanne Selim_Alparslan enfeksiyon bnde de cıktı bel fıtıgım var normlde ama çöl uzanında yada oturunca bi iş yaptıktan sonra kalcam çok agrıyo
Bgusta Selim_Alparslan saglik ocaginda idrar ve kan testi verebilirdin sonucuda alip doktoruna gotururdun
Selim_Alparslan Bgusta kan ve idrar testi verdim kuzum ama idrarım sıkıntılı çıkmıştı tekrar istemişti ama vaktim olmadı yarın gideceğim yada Cumartesi
Selim_Alparslan Fbasturk normalde suyu severim içerim kuzum ama havalar soğuk olunca tabi azalma oldu zorla içiyorum artık ☹️