enbatoklu 20 günlük bebeğim 5. Gün düştü 15 gündür akıntı var 3 kez yaktırdım en son cocuk doktoru cocuk cerrahına yönlendirdi normalde yakınca hemen kuruyo bizde cok zorlandık içinde parça olduğunu düşündük bugün çok şükür üstündeki kabuk düştü altı iyi bi an önce sizde cocuk doktoruna gidin hemen yakıyolar inşallah uzamaz bizim ki gibi