Hamileanne Merhaba hanımlar adetim gecikeli 6 gün oldu test yaptım bu şekilde çok silik çıktı sizce bu + mi oluyor anlayamadım çünkü adetim bayagecikti tam kormızı olması gerekmiyormu bide 3.günü yapmıştım oda öyle çıkmıştı silik. Net çekmeye çalıştım
Yprkk Hamileanne ay şu kart teste hiç güvenmeyin hastanede kan testine baktırmadan 2 gün önce baktım ondan önce de bakmıştım negatif çıkmıştı silik çizgi dahi yoktu yani ama reglim 4 gün gecikmişti . Kanda beta 400 küsür çıktı yüksek yani. Farklı marka deneyin bence emin olmak için kan testi en garanti olanı
iremm00 Hamileanne bir tık geç döllenme olmuş ven gecikmenin 13. Günü öğrendim baya yani ddjdj 26+3 üzz bugün çok şükür
Kloroform Hamileanne ben test yaptığımda hamileliğim 6 haftalıkmış ve bundan az daha koyu çıkmıştı. Yani bazı testlerde oluyor, illa kıpkırmızı çıkması gerekmiyor.
Habibe_ Hamileanne hayırlı olsun var duruyor,geç döllenme olmuş olabilir canım ,kan sonucuyla netleştirirsin 🌸
Hamileanne Yprkk merhaba edetimin 3.günüde başka markayla bu şekilde yine silik çıkmıştı bu ikinci test yapışım yine silik
Hamileanne Hulo2105 o zaman ya geç döllenme yada kimyasal ikisinden biri olabilir diye düşünüyorum artık
Yprkk Hamileanne 3 gün sonrası daha koyulaşmalıydı yani farkı anlardınız ama ben şu markanın kart testine hiç güvenmiyorum 😊
Hulo2105 Hamileanne neden kimyasal düşünüyorsun ki. Herkes silik öğreniyor. Kırmızı çıkanlarla kendini kıyaslama.