Eylulll_ 1gunluk gecikme kabizlik sayılmaz, evet çok yoruldunuz, şaşkınsin, uykusuzsun. En zoru da bebeğinin nesi olduğunu bilememek, biliyorum. Hadi bi derin nefes al. Bebeğim daha 16 günlük. Küçücük. Bu hayata alışmaya çalışıyoruz birlikte diyip kucağına al ikinizin de üst kısmı çıplak tentene temas yapın sicakliginizi hissedin. Yeniden bi nefes al, basarabilirim asabilirim bu süreci de. Kendine güven. Doğadaki her anne isgudusel yolla büyütür bebeğini, kendine güven güzelim. Geçecek hepsi🙏