22 günlük bebeğim var burun temizligini nasıl yapıcam kızlar o serumla yıkama olayını asla yapamam. Sterimar sprey var sıktım onu daha bı tıkandı sanki aspiratörle çektim pek bişey değişmedi ve bir şey de gelmedi uca. Yani hamileyken de en çok bu işi dert ederdim nasıl yapacam diye bir de delikten bakıyorum sümük de görünmüyor ama bı takılarak nefes alıyor emmesini etkiler diye korkuyorum. SF nin damlalı hali var onu da damlatıp çektim yani bir şey değişmedi daha beter oldu sanki of lütfen bı yardım edin