HMH tam 32. Haftada nst sırasında sanci çıkıp ardından çoğalıp deneyimledigim şeyi anlatayım.. alt karin kasik bölgesinde şiddetli adet ağrısı ama adet zamani olsa ölüyorum dersiniz öyle bi sey. Kısa süre içinde iç bacaklara dizlere ardından topukları kadar inen ince sızı şeklinde ama yakıcı bi ilac almış gibi bi ağrı acı. İlk gebeligim ve hiç kimse bana anlatmamisti. Nst sırasında acı çektiğimi ve nasıl bi sey olduğunu ebeye anlattığımda doğum sancısı bu işte dedi. Ardın açıklık kontrolü sanci ve doğumu durdurma -önleme amacıyla ilaçlar serumla iğneler başladı. 2 gün yatış ardından taburcu oldum. Ara ara ağrılarım devam ediyor malesef.. sözün özü o doğum sancısı geldiği zaman zaten bu normalbi durum değil diyorsunuz. Agriniz olursa kasilma takip etmek, su Nisan gelmesi lekelenme kanama gibi durumları da takip etmek gerekiyor. Ama tarif ettiğim ağrı başınıza gelirse ki umarım yakın zamanda gelmez acile başvurun değerlendirme yapılsın 🤗