Kızlar merhaba, herkese mutlu yıllar dilerim. 35+3üm dünden beri feci şekilde çatı ağrım var. Özellikle tek ayak üzerinde durunca, yürüyünce ve yatağa çıkmaya çalışınca ağrıyor. Kısacası iki bacağımı ayıramıyorum. Normalde magnezyum kullanıyorum, bittiği için dün almadım. Tek bir gün magnezyumsuz kalmayla da bu ağrı olur mu bilemedim. Kısacası şuan yürümek tam bir ölüm, sizlerde de var mı aynı şikayetler 😔