Nuur2124 Kızlar aşılama sonrası doktorunuz gebeliginizi normal gebelik gibi Sat’e göre mi hesapladı? Yoksa iğneden sonra mı ? Birde belirtileriniz oldu mu ilk günden itibaren .Oldu tuttu veya olmadı tuttu vs. örnek verebilir misiniz🙏☺️
merylii_ Nuur2124 canım sat a göre hesaplanıyor, benim belirtim oldu ve tuttu, belirtim de aşırı uyku, kasıkta batma, regl olacakmışım gibi ara ara gelen ağrı, bulantıydı. Aşılama sonrasın erken 14.gün belli oluyor
Denizz6161 Nuur2124 sata göre hesaplanıyor, benim göğüslerim büyümüştü bir de ayaklarım yanıyordu 😄 ben tuttuğunu hiç düşünmemiştim sonucu görünce şok olmuştum
FATMA1234yokkan Nuur2124 benimde tuttu 7 haftalığız kalp atışlarını henüz duymadık yarın duyacağız🤲💜 Benimki Sat’a göre olmadı hap kullanmıştım yumurta büyütücü onun büyüdüğü vakti baz aldı sadece ben 6 kasımda Adet oldum ama ultrasona göre 13 kasımdan sonrasını baz almis 6 haftalık olacagima keseyi görmeye gittiğimde 5 haftalıktı
Nuur2124 Denizz6161 bendede acı hissi ve sağ tarafımda acı hissediyorum ☺️🙌Umarım sizin gibi beklemezken tutmuş olur bana da dua eder misiniz hayırlı olsun☺️🌸