İyi geceler 😞 karnım dört gündür şişiyor inanılmaz gergin akşamdan sonra daha çok şişiyor 9 aylık gibi geziyorum kan idrar tahlileri yapıldı sadece idrards cok az enfeksiyon cıktı ama ultrason uzmanı bulamadık hafta sonu oldugu için hem ağrı var hem acı var başına gelen oldumu reglm gecikti cerazette kullanıyordum kesintisiz bugün bıraktım lütfen bilenler basına gelenler yazabilir mi :(