user827282728272 selam kızkar 35+2 hamileyim bebegim salı günü 2735 gramdı ve doktorum ters olduğunu söyledi. Salı günü kontrolüm var yine ters ise sezaryene alabileceğini söyledi aranızda bu durumu yaşayan var mı yani hemen acil sezaryen olmalı mı?
Blueberry0 user827282728272 dönmüyosa yapıcak bişy yok doğum şeklini o seçer🥲😊Sağlıkla gelsinler önemli olan o.
ASE6154 user827282728272 35. Hafta biraz erken değilmi acaba benimde 38+5 te hala dönmediği için ve sancım olduğu için acil sezaryene almıştı ama sanki biraz erken gibi senin haftan
user827282728272 ASE6154 kilosu gayet yerindeymis hatta bir hafta önden gidiyormus sorun olmaz sanirim bilmiyorum ki hayirlisi