merveanne_ valla hiç bişey yapmadım kendiliğinden oldu şükürler olsun. Spor yapmam öyle sağlıklı da beslenmem. Herkesin farklı bence kimisi kilodan kimisi tüylenmeden. Bana hiç doktorlar öyle kilo da ver demedi. Hepsi 1 sene içinde olur dedi. Belki benim pcosum hafifti. Kilo vermeye de çalıştım veremedim zaten 68 kg ile hamile kaldım boyum 168. Ama bence en önemlisi kafaya takmamak. Çok önceler denediğimiz zaman hep aklımda çocuk vardı. Ama son aylarda hiç düşünmüyordum gibi bişey. Allah herkese kolay yoldan nasip etsin inşallah. Bu ay da olmasa soğan suyu içicektim.