Harry aynen bende öleyim ağlıyorum sonra geçiyor. Hiç günah olmaz içimizden gelen bişey bilinç altımızda bizleri üzen yoran bizim dahi bilmediğimiz meseleler kayıtlı onlar etkiliyor bizi taşa çocukluğumuzdan bu yasimiza kadar olan bilinç altımizdaki meseleler. Ağla nolcakki ama isyan etme şükret . Kendinden daha kötülerini düşün , düşünki halinden çok daha fazla şükredesin. Ben sukretmeyi dilimde cogalttigimdan beri etkilenmiyorum çoğu zaman.tabi bazen bende yenik düşünüyorum ama geriye sarmiyorum asla. Sardikca etkiliyor çünkü. Birde bu anksiyete panik atak teşhisi kadar saçma aptal bir teşhis yok. Sanki kan tahlili yaptılarda sonuçlardan gördüler gibi 3-5 belirtimiz var diye hasta damgası vurup adına panik atak depresyona anskiyete koymuşlar. Bunları bildiğimiz için etkileniyoruz bilmesek haberimiz olmasa eminim asla etkilmicek bizi
Hep psikiyatrinin 5 dk dinleyip bisuru teşhis koymasindan insanların psikolojisi bozuldu