2erkek1kiz Ankara-58 37+1 geceleri çok ağrım oluyor onun dışında devam bekliyoruz sezeryan olucam 38+1 de alınacak sanırım tabi keşke beklese de 39+1 de gelse yada doktor alsa o zaman eşimle doğum günü aynı oluyor 💕