babyme_ay Defnesmom_ ay aynı gün 💛 inşallah güzel geçer. Doğum sonrası anesteziyi atmak için kahve götürecek misiniz ya da gaz çıkarabilmek için kayısı hoşafı gibi bişeyler ?
Fatma0zcann Benimde 3 ocak sezeryanım var heyecanliyim 39+1 de girecegim sukur erken gelmedi 2023 ü geride biraktik insallah bebeislerimizle yeni yil hepimize saglik huzur mutluluk para bereket getirir 🙏🌸
12hafsagunkokkaya96 babyme_ay gözünüz aydın. Bizlerede dua eder misin su gibi kolay dogumlarimiz olsun