Baybisi Ben 37+2 de doğum yaptım akıntı şeklinde değildi ama iç çamaşırım hep ıslaktı azar azar ve gelişini hiç hissetmedim. Öyle birden gelmedi, veya idrar kaçırır gibi de değildi. Sadece iç çamaşırım ıslaktı, kontrole gittim gelen suyummuş hemen doğuma alındım