Delidolu vallahi hiç umudumu kesmiyorum hatta saglıkla doğacak eve getırecegım dıye düşünüyorum tabiki birsey olursa da ben tedbiri mi aldım çam sakurada yapıcam doğumu çok donanımlı bir hastane heyete vs gırdım kalp damar cerrahı doğumun burda olsun ki hemen dosyayı açalım işlemlere başlayalım dedi emar vs yapılacak solunum sistemi kontrol edilecek vs ona göre de ameliyat dedi. Kendı doktorumla da ayrıldım 35 haftaya kadar gıttım onada duzenlı ama sagolsun doktorum dedi benim işim bebeği çıkarttıktan sonra bitiyor dedi doğum yapacağın gün haber ver dedi orada bebek kardiyolog tanıdıklarım var ararım dedi sagolsun ben Kısacası tedbirimi aldım takdir Allah tan 🤲💕