HelloooMomy Edadlgc aslında yarın da kan verebilirsin? Yarın eğer varsa en azinda 7 olur ya i kesinlesir kafanda.
HelloooMomy Edadlgc yok canım yarın öğlen çıkar. Bugün evde test yaptım. İki gün önce ki siliklik ile aynıydı hiç çizgide artış yok. İnşallah sağlıksız değildir. Bugunden beri kafama takıyorum yaaa
HelloooMomy Edadlgc Netsizlik çok ama çok kötü bir durum yaaa. Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin bir an evvel hepimizeeee