Nzyl HelloooMomy okuyorum yorumlarınızı tebrik ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah testiniz markası neydi benimde sürekli testlerim pozitif çıkıyor ama kan verdim yok :(
ffckizannesi Valla ben iki kaset iki erken yaptım erkenler bembeyazdı kasetlerde çıktı değerimde 25 çıktı .
HelloooMomy Edadlgc inşallah vardır hayatım 😍😍😍 Ama kaset yapma bence çıkmazsa üzülürsün. Erken testte zor görünen kasette hiç görünmez ki 🥲
ffckizannesi HelloooMomy sağlık ocağınında bu huyuna sinir oluyorum insanlar heyecanlı düşse ne olur ilk sağlıktan mı ne bakıyorlarmış oraya düşmüş olabilir .