amine4444 Kızlar yarın kontrlüm var 14 haftalık oldum belki cinsiyette ögrenirim çok heyecanlıyım uyuyamıyorum gönlümdeki olmazsa cok üzülürüm ama hayırlısı olsun❤️🤲
yarencaliskan amine4444 sağlıkla kavuşun inşallah evladın hepsi çok tatlı cidden ben ilkte kız istiyordum erkek nasip etti Allahım ama resmen deli gibi aşığım oğluma 😍🥰 şimdide 2.ye hamileyim kızım olucak 😘
hayalim35 amine4444 öyle diyorlar doktor da kıza bnziyor dedi ama kesin bişi diyemiyorum dedi benm arkadaşımda 6.ayında öğrendi oğlu olacağını
berna-24 amine4444 benim kız 12 haftalık göstermişti 😂😂 oğlumu da 12 haftada öğrendim bebeğin pozisyonu ile alakalı bence 🤭
nazazra24 yarencaliskan al benden de o kadar eşim erkek olacağını öğrenince çok üzülmüştü kız çocuklarını ikimiz de çok seviyoruz ama Rabbim erkek nasip etti şimdi oğlumuzu dünyalara değişmeyiz çok şükür bu sene hamile kaldım plansız ama kızımız olacak Allah izin verirse sağlıklı olsunlar da hiç önemi yok cinsiyeti 😍
amine4444 hayalim35 Allah seninde gönlüne göre versin canım kalbinden ne geciyorsa o sana hayırlı olsun❤️❤️❤️
_btl5860 Peki kizlar nub ve ramzi teorisine baktirip yanilan oldumu benimkide 18 aylik oldu devlete gittigim icin soylemiyolar bende ona baktirdim biri kiza benzetti biri erkege😂
yarencaliskan nazazra24 kesinlikle canım Rabbim gönlümüze göre veriyor çok şükür sağlıcakla kavuşalım inşallah kızlarımıza 🥰
Kubra-00 Gönlümdeki kızdı, oğlum oldu. Dünyam oldu o benim. Her baktığımda mutluluktan eridiğim. Demem o ki evlat olunca cinsiyet farketmiyormuş:) hakkınızda hayırlısı