Dilarax1 zeliskya Evet benim de gebelik basinda vardi kahverengi leke 1 ay yattim progestan hapı ve ignesi kullandım uzan hiç ayaga kalkma allah korusun her an kanamaya donusebilir kendini hiç yorma ayaklarının altına yastık al geçer inşallah ben suan 32+6 haftaligım çok şükür
Bsrkz İlk aylarda bende yaşamıştım lekelenme değil fazlaca bir kanamam olmuştu 15-20 gün hiç kalkmadım Protestan ve iğne kullandım o süre içerisinde düzeldi normale döndüm sonra ilk aylarda olabiliyor böyle şeyler
Aylinbat Ben de ikiz gebeyim. 14. Haftada yaşadım. Bir gece hastanede kaldım. Kansulandırıcı ilacımı iki gün içirmedi doktor. Çok şükür şuan 35. Haftadayım. Bol bol dinlenin hep yattım bitek yemek yaptım hala aynı