Arkadaşlar almayı düşünüyorum kullanıpta memnun olduğunuz marka model var mı ?
Berkos ben beko km90 kullanıyorum annem beko km1010 kullanıyor ikimizde memnunuz
Berkos arçelik km900 kullanıyorum, çok memnunum
Berkos Beko kullanıyorum son çıkan makinası aşırı memnunum