sem1 oğlumda 3730 40+1 de doğum yapmıştık bizi çok zorlamıştı doktorum yine aynı ailemden uzakta olduğum için normal istiyorum 2.5 yaşında oğlum var doktorum kararı bana bıraktı 37 den sonra bir sıkıntı yok gelişimini tamamlamış oluyor zaten 37+3 kontrol gitcem o gün ki kilosuna göre karar vericez normal istersem doğum olacak ama sezeryan istersem bekleyebilirz dedi 4 kilodan sonra omuz cıkığı riski olduğu için doktorum normali yapmıyorum dedi