Nursumeyye5 ikizlerim 2 bucuk ay kuvozde kaldılar. Öncelikle çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sağlığına kavuşur ve çıkar 🌸 iki saatte bir bebek emiyor gibi sağmanız lazım ki sütünüz kesilmesin gogusleriniz bosalsin. Süt poşetlerine de azar azar koyun çünkü tek sefer açıp kullaniyorlar gerisi ziyan oluyor bize öyle demişlerdi. Ve muhakkak gece sagdiginiz süt ve gündüz sagdiginiz süt ayrı olsun ve posetlerken gece veya gündüz sütü diye yazın çünkü gece sütü bebeğe uyku gündüz sütü ise enerji yaparmış. Sütünüz fazlaysa poşetleyip buzluğa atabilirsiniz bebişiniz taburcu olduğunda çıkarıp sıcak suyun içinde ılıtıp bebeğinize icirebilirsiniz. Stres sıkıntı yapmayın bol bol su için hatta ılık sütün içine bir çay kaşığı kimyon karıştırıp için hem sütünüz çoğalır hemde bebişe gaz yapmaz. (Hastanedeki yoğun bakım hemşiresi söylemişti) gerçekten de faydasını çok gördüm 🌸