Merve1414 klbkvadisi ateş ölçer ortak renk battaniye zıbın dusunebilirsiniz beşiği için nevresim takımı alabilirsiniz ağız silme bezi sapmuan biberon tırnak makası burun aspiratoru gibi şeyler dusunebilirsin
Aysegul58 klbkvadisi Daha cok yeni gebeyim ben 8 haftalik ama yilbasi gelmedn besik ve ana kucagi onerdi burda arkadaşlar. Bende aldim c tesi gunu geldi. Unisex zıbın kiyafet biberon emzik islak mendil bebek arabasi yavas yavas alicam. Evde cok fazla kalın kiyafet var (yelek hirka battaniye etek elbise tulum patik vb.) Orgu ormeyi severim onlardan da olanlari kullanirm zaten.. Arkadaslar ben bez stok yapma taraftari degilim cunku bebegin cildi alerjik olabilir uymaz pisik yapar falan. O yuzden bence onun yerine kenara para biriktirelim bi yenidogan 1 paket aliriz gerisi deneterek alinir.
ttazeannee klbkvadisi Yılbaşı zamları gelmeden her şeyi aldık desem 😂 17+3 üm bebeğim sürekli hareket edip sırt döndüğü için hala cinsiyet bilmiyoruz ama unisex olarak aldım tüm kıyafetleri
deryaPolat0904 Emzirme yastığı, emzirme önlüğü , beşik,araba, biberon, göğüs pompası vb… Daha bussuru şey var ben aldım
klbkvadisi Merve1414 zıbın sizce ne kadar alınmalı hatta yenidoğanlar çabuk büyüdüğü için kıyafette fazla önerilmiyor ilk hamileliğiniz mi ne kadar alınmalı acaba
Tuba93 Trendyolda ünibaby ıslak mendil kampanya da şuan 24 lü 300 TL onu aldım bide şokta falan alışverişin üstüne indirimli veriliyorya her alışverişte 3 lü paket alıyorum
Merve1414 klbkvadisi 3. Hamileliğim ben yeni doğan 7 tane aldım geri kalanları hep 3 ay büyük aldım 5 Tane 3_6 5 tane 6_9 diye aldı birazda kilolarına göre zayıf doğdular 6 aylıkken bile yeni doğan zıbın giydirsigim oldu 2.400 su 2. Oğlumun kilosu doğumdan sonra pramuture kıyafet almak zorunda kalmıştım diğerlerini içinde kayboluyordu
Tuba93 Ben 1 numaradan 1 adet aldım 2 numaradan 6 paket 3 numaradan alıyorum şuan ondanda 6 paket almayı düşünüyorum
Tuba93 Mervepera iyi gelir inşallah ilk bebeğimde de böyle yaptım çok şükür çöp olmadı ilk bebeğimde ağırlıklı ünisex alışveriş yapmıştım o yüzden eksiğimiz ıslak mendil ve bez onları alıyorum o yüzden
Adenala klbkvadisi Araba puset oto koltuk puset örtüsü bebek bakım malzemeleri A 101 e küvet gelecek mesela ona bakacağım sizde bakabilirsiniz Beşik Lohusa takımı pijama takımınız Anne bebek çantası
klbkvadisi Adenala a 101 deki duş takımı kapanır açılır değil yeriniz varsa iyi ama benim yerim yok onu koymaya maalesef katlanır almayı düşünüyorum
Adenala Tuba93 Kız bebek mi giyecek biz mi 😄 yani ben beyaz ya da ekru alacağım genelde de beyaz öneriyorlar bebeğe de anneye de bebek için sünnet farklı bir renk alacaksanız tercih meselesi tabi
Tuba93 Adenala tabi sende haklısın bende aslında kızımda beyaz almıştım sabahlığı pembeydi sadece 😃taçla uyumlu olsun anne kız kombin şeklinde olur diye düşündüm ilk bebeğim kızdı
Tuba93 Mervepera tabi tercih meselesi ben kendi aldıklarımı söylüyorum yazılanlara bakınca da çoğunlukla hem fikiriz sanki 😊