[silindi] Annabelle burda var mı bilmiyorum ama yılın ilk bebeği Hatay’da doğmuş biri de maraşta doğmuş bebeğin adını deprem koymuşlar
Furkanhifa [silindi] ya Alalh analı babalı büyütsün ama keşke başka isim koysalardi içimden bişey koptu gitti hep o anı hatirlayacaklar 🥺
[silindi] Furkanhifa aynen öyle bn bile deprem deyince ürperiyorum bnde maraştayım bilmiyorum ya nasıl bi düşünceyle koydular
[silindi] Annabelle bu deprem bizi çok yıprattı unutmak istemiyolar sanırım ya da depremin bi şeyine uğradı derler aklıma gelmedi şimdi o kelime öyle olmuştur çünkü deprem zamanı o kadar çok hamile kalan oldu ki