Meryem345 bende böyle öğrendim bence gebelik var, keşke elinizde farklı markalardada olsaydı kesin teyit ederdiniz, bende de bir tane vardı gece yapmıştım böyle çıkmıştı eşimle birlikte gece gece nöbetci eczane arayıp gitmiştik 3 4 tane almıştık inanamadık çünkü çok güzel bi gündü, inşallah sizinde gebeliğiniz vardır❤️