HusnaNur1107 TugbaZmn benim doktorum kızıma 18.haftada cinsiyetini söyledi anca k zmn belli oluyomuş öyle demişti
HusnaNur1107 Elifecemom galiba herkes de değişiyo o durum ya benim daha yeni karnım bile toparlanamadı 1 yaşında kızım belki o yüzden erken hissederim
LamiyaCetinkaya HusnaNur1107 14. haftada hafiften hissetmeye başladım, cinsiyeti detaylıya kadar göstermedi, 23 haftalıktı öğrendiğimizde
leylaAraf HusnaNur1107 hiç alakası yok 34haftalık hamileyim son iki haftadır net hissediyorum ilk gebeliğim de daha erken hissettim bence cinsiyet ile alakalı hareketler
leylaAraf HusnaNur1107 ben oğlumu çok erken hissettim şuan kızıma hamileyim geç hissettim ve çok pasif hareketleri narin oğlum böyle değildi hem erken oynadı gemde sertti
Mae2 TugbaZmn ilk gebeliğimde oğlumu çok geç ve çok sayılı hissetmiştim. İkincisi kız ve sürekli hissediyorum kıpır kıpır 4. Aydan beri😋