Heidihat 01180322 simdi yeni nstden ciktim sanci yok dedi gecen hafta 60larda cikmisti simdi 20lerde cikti bakalim doktor bide muayene etsin ne dicek bizimkide ayni 40 bulcaz herhalde
Baby_Aslan Ilona ben düsük yapdıkdan sonra 7 gün kan geldi 2 hafta keçdi. Yine kan geldi ve uziye gitdim. Uzi bana sağ və sol fallekullarımın kistalaşdığını söyledi dediki ikisi birləşib kan verir ve 9 gün kanadım buda regl kanamam idi.