gokceekus17 15+0 olduk ❤️ şükürler olsun ❤️ ilaç kullandığım halde hala mide bulantılarım devam ediyor. Halsizlik uyku devam ediyor. Sizde durumlar nasıl güzel hanımlar 🥰
Ahsennesli gokceekus17 bende 15+ 2 özellikle sabah bulantısı ve akşam yemekten sonra bulantı hat safhada. Onun haricinde bir ağrım yok. Yumuşatıcıdan bile tiksiniyorum buzdolabı kokusu su kokusu 😭😭😭
Zeyasln gokceekus17 15+0 yorgun halsiz gece binkez tuvalete kalkmaktan uykusuz haziran gelse de doğursam diye bekliyorum 😅😂
ozgeerkan73 gokceekus17 15 + 2 olduk bizde mide bulantısı na dayandım ama ard arda kusmlara dayanamayıp doktora gittim mide bulantısıni azaltıcı ilaç verdi onu kullanıyorum suan iyi durumdayız 😊 ama ara ara yine bulanıyor sadece kusmuyorum
Missmiss Bende 15 im ilaç kullanmıyorum ama yemek sonrası özellikle inanılmaz mide bulantım cok oluyor sırt ağrılarım başladı ve kaburgamda değişik bir batma hissi 🥰
gokceekus17 Missmiss ay bende yemek yaparken yemek kokusundan fena oluyorum sonrada o yemeği yiyeniyorum 🤦♀️
Paronayanne gokceekus17 inşallah çevremde hiç mide bulantısı bilmeyen insanlar var şok oluyorum. Valla ne yalan söyleyim benim evin duvarlarından bile midemin bulandığı zamanlar oldu😁
gokceekus17 Paronayanne benimde çevremde var imreniyorum onlara 😊 ah ah kendimden bile tiksindiğim zamanlar oldu sanki kendi kendime kokuyorum eşime diyorum kokuyorsun gelme yanıma. Güzel kokular bile midemi kaldırıyor 🤦♀️
gokceekus17 Ahsennesli evet bende de yemek sonrası daha da çoğalıyor. İnşallah en kısa zamanda geçer 😊🌸
gokceekus17 Zeyasln bizde bugün 15+0 olduk 🥰 2nci trimester da enerji geliyor falan diyorlardı ama o enerji bize uğraşmıyor nedense 😂😂😂
Zeyasln gokceekus17 ay valla 2 haftadır çok iyidşm 2 ayı hastanede geçirdim kusmaktan azıma bi damla bile su alamazdım 13.haftada bi kesildi ara sra bulantım oluyor ama bedenen iyiydim dünden beri sanki bebek bütün enerjimi emiyor gibi adım atmaya gücüm yok 🥺inşallah toparlayalım bir an önce
Kayrammirza Mide bulantım ilk haftalarda oldu şuan iyiym sadece kasılmalarım fazla genel olarak iyiym😃
Paronayanne elifdiyorkii bence maşallah deyin. Yoksa inanın 1 gün 3 gün gibi geçiyor . Aşırı zorlanıyorum .