Firstpreg Leyla39 Merhabalar ben de merkezdeyim. Doğuş tıp merkezinde Argun Bey’e gidiyorum. Medikentle anlaşması varmış doktorumuzun
Leyla39 Firstpreg bende bir kere gittim. Devlete Eralp hocaya takipliyim. Memnunum kendisinden. Devlette de doğum yapmaya karar verdim.
Firstpreg Leyla39 Şu aralar doğum yapacak olan arkadaşa 20bin demiş Argun Bey. Benim kısmetse Haziran ortasında olacak doğumum, o zamana ne kadar olur bilemiyorum.
Safiye2 Elifimsib merhaba ben Balkan Hastanesi’nde yaptım kesinlikle memnun kaldım gece 1de oldu doğumum doktorum hemen geldi ve hemsiler ebeler de güler yüzlü davrandı çok güzel geçti
Elifimsib Safiye2 çok teşekkür ederimm çok öven gördüm burada Mustafa beyi. Burgaz’da yeni olduğum için tavsiye alabilecek kimse de yoktu açıkçası çok sevindim burada denk geldiğime
Safiye2 Elifimsib rica ederim ne demek Mustafa beye gözüm kapalı güvenirim benim Mustafa Beyi tanımadan önce 3 tane kaybım var sağolsun sorunu o farketti ve oğlumu önce Allah’ın sonra Mustafa Bey’in sayesinde kucağıma aldım 🙏 umarım size de iyi gelir