Kızlar merhaba , reglim 4-5 gün gecikti.ama reglm olmam gereken gün gaz sancım çok oldu ve hala geçmedi 3 gün oluyor.2 gün öncede kramplarım çok oldu kusma yaşadım ayrıca hiç yaşamamıştım kabızlık problemim var 1 haftadır. Akıntımda çok oluyor gebeliğin ilk haftası bunlar olabilir deniyor siz böyle durumlar yaşandınız mı ve gebelik testini hangi gün yapmalıyım sizce?