Rabia_yunus Bu sizin genlerinize bağlı, önceden test verip hangi hastalıkların taşıyıcısı olduğunuzu öğrenmeniz gerekli. Akraba olunca 2 taraf da taşıyıcı oluyor, bu yüzden o hastalığın bebekte çıkma olasılığı daha çok artıyor. İnşallah sizde bir sıkıntı olmaz🙏