_ruyaninannesi_ beyzanurytt dikkat yine de sıcak bir duş al dinlen biraz doğumun olabilir de olmayabilir de
beyzanurytt _ruyaninannesi_ yaa siz böyle diyince korktummm şuan uzandım dinleniyorum karında sertleşmede var o da bir belirti mi yoksa
Esmanur54 beyzanurytt valla bazıları dakika tutun diyo ama ben pek tutmadım çünkü değişkendi En doğrusu sıcak duş alıp kendinizi dinleyin agtılarınız çoğalırsa gidersiniz
beyzanurytt Esmanur54 valla dakika tutarım ama sancımı anlayamıyorum uzandım dinleniyorum biraz korku stres sardı beni
Aylasss97 beyzanurytt benimde doğuma uygulamaya göre 3 gün bügün akşama doğura kasılıyordu bebek kendini topluyordu sürekli sonra geçti , yalancı kasılmaymış
beyzanurytt _ruyaninannesi_ 😶😶😶 ne yapayım sizce birde wc ye gitme sıklığım da arttı iyice panik atak oldum yaa
Aysimamom37 beyzanurytt Su ve nişanınız gelmedi heralde sakin olun biraz dogum sancısını anlarsınız diyolar hep yalancı sancı olabilir kaç dakikada bi geldigine bakın bide dayanılmıcak şekilde bel ve kasıklara bıçak gibi his olarak tabir ediyolar dogum sancısını kendinizi korkutmayın bebekte etkilenir.
Aylasss97 beyzanurytt Doğum belirti bıçak saplanıyor gibi okuyor diyorlar özellikle beline , duş al sıcak geçerse yalancı sancı
_ruyaninannesi_ beyzanurytt kız sakin ol zaten doğum olduğunda anlarsın kendini böyle kasma ben tuvaletle dost oldum resmen normal bebek baskı yapıyor
Sevdadeniz21 Aylasss97 benimde 2 gün ve herhangi bir şeklide ağrı yok sadece sertleşme var kasıklara ufak ufak ağrılar giriyor o kadar fazlası yok suni sancı olacak diye korkuyorum
beyzanurytt Aysimamom37 su veya nişan gelmedi sadece bel ağrısı galiba stresten oldu sakin kalmaya çalışıyorum
Zeynomsu Ay ben de hep anlamamaktan korkuyorum nasıl bişi bilmiyorum ilk doğumum olacak. Ama adet sancısı gibi diyorlar böyle kasıklarına beline vuruyormuş. Karnın da sertleşiyormuş çocuk yerleşiyormuş. Sancı girince hissetmemen mümkün değil diyorlar. Bence sakin ol hemen doğurmuyorsun diyorlar.
beyzanurytt Zeynomsu ay bende işte ilk olunca pek anlayamıyorum. Stres yapıyor insan her tuhaf şeyde acaba mı diyor😅😅
Aylasss97 beyzanurytt böyle top gibi toplanıyordu bnm ve rahatsızlık veriyordu , 4 saat fln sürdü sonradan geçti , taş gibi oluyordu , ama acı vermiyor sadece rahatsızlık ve hafifi sırt ağırısı , geçerken sancı git gide artıyor baya
Aylasss97 beyzanurytt stres yapmamaya çalış benim sağlıkla gelsin herşey bizim kafamızda bitiyor iyi pozitif düşün , Allah gücünü veriyor 🥹
Aysimamom37 beyzanurytt Bel agrısı degil kasık agrısıda olması lazım diyolar benimde ilk dogumum bütün agrılarım uzun süreli olmadı ya uyuyunca ya duş alınca geçti yalancı sancı oldugunu anladım ozaman sakin kalmaya çalışın korkmayın🙏🏻 saglıcakla istedikleri vakit gelicekler ve anlayacagız pozitif düşünelim poziitf olsun herzaman.
beyzanurytt Aylasss97 bende de öyle oluyordu artık olsun bi zahmet uyg göre son 2 bakalm ne zaaman doğacak
Zeynomsu beyzanurytt demi sancı sancı diyolar da sancı ne bilmiyorum ki.. yani canım yanacak tamam bu. İnsan zihninde canlandıramıyo😅😅
K-Canseven Esmanur54 merhaba. Sabah nişanım geldi. 1 saatttir de kuyruk şokumu ağrım var. Heyecan ve korkuyla bekliyorum. 40+1 im.
beyzanurytt K-Canseven ayyyyyyyu ben sizin yerinize heyecan yaptım şuann nişan gelince hastaneye gidilmiyor mu yaa
Esmanur54 K-Canseven her hamilenin farklı oluyo galiba Benim nişanım 3 gün önce gelmişti ama alttan muayene olmuştum Onun etkisi çok büyükmüş sanırım Büyük ihtimal açılmanızda olmuştur aZda olsa nişan geldikten sonra genelde açılmada oluyomuş