Pamuk Selam kızlar 28+6 yım belirgin bir şişlik yok ama sabahları kalkınca el parmaklarım ve ayak bileğim zor bükülüyor gibi ödem hissiyatı var.Sizler de durumlar nasıl?
5858Buse Pamuk bende de aynısı var 38 hafta olduk hala parmaklarıma kadar ağrıyor ama magnezyum eksikliğinden oluyormuş o doktora söyleyin hap veriyo bana çok iyi geldi
nb- Pamuk ben 31 oldum ama daha öyle bi şey hissetmedim. Sürekli yatmıyorım ama az az hareket ediyorum belki ondandır bilemiyorum ama şekerin de etkisi olabilir bence buna
Delidolu Pamuk daHa bizde Bişey yok yada Olsada Benmi farkedemiyorum Bilmiyorum bu aRalar sadece Yorgunluk Var
Pamuk 5858Buse Magnezyum kullanıyorum canim.Aslinda gözle görülür bir şişlik değil fakat bükerken hissediyorum.
2erkek1kiz Pamuk 37+1 im 3 gündür ilk kez şiş heryerım 3. Gebelik ilk defa şiştim suratım ayaklarım ellerim bile 😓
Zeytop Benimde 23 24 gibi ilk defa şişmeye başladı ara ara şişiyor , dediğiniz gibi çok belirgin olmasada şişliğini hareket ederken yumruk yaparken yürürken hissediyorum sabah şiş kalkıp gün içinde rahatliyorum
seizetheday Pamuk oğlumda son 1 ay olmuştu şuan 35 haftalık kızım ödem yok henüz sadece ağırlaşma baskı var