Bademkaju Bir oğlum var 6 yaşında yaza doğumum var kızım olacak.Kızın oda takımını da oğlanın odasına koyalım büyüdüklerinde boş odaya taşırız diyor eşim. Ben de okula giden çocuk bebekle aynı odayı istemez diyorum.Sizce hangisi mantıklı?
ASE6154 Bademkaju yani okula gidecek gece kardeşi için sürekli odaya gireceksin çocuk uyanacak, diğer taraftan bebek gündüz de uyuyor oğlun odasında oynamak istese kardeşi uyuduğu için oynayamayacak. İmkanın varsa ayır bence
Bademkaju Bademkaju bunları anlattım bende ama yok..bi süre anne yanı beşikte benimle yatacak diye sonra taşırız şimdilik böyle olsun diyor ama erkeklerin bi b.ok. Bilmeyip her şeye karışması sinir oluyorum
Merve1414 Bademkaju bence simdilk bir olsun 2 oğlum var daha 3. Nun cinsiyeti pek belli degil onunda yataginindiger cocuklaeimin ysnina koyarım 9 aylık falan olunca