Elifttk GizemElf bnde çok kararsız kalmıştım acaba dıye ama kendıme yaptığım ıyılık gerçekten zamandan tasarruf kurumasıda uzun sürüyordu daha önce nıe almadım diyorum
Myrtle GizemElf niye daha once almadim diye soylenip duruyorum. Evde camasir yikaniyor mu belli degil. Oyle bi rahatlama oldu. Kiyafetlerde henuz bi yipranma solma vb durum yasamadim.
Ceviz6550 GizemElf bende kıyafetlere zarar vermedi zamandan tasarruf artı elektirik faturasına da 50 TL kadar bı yansima oldu ama bazen daha da düşük geliyor fatura eviniz küçükse balkonunuz müsait değilse muhteşem bir ürün kullandikca aslında ne büyük ihtiyac olduğunu anlıyorsunuz
BMutlu Hamile kalınca aldık o kadar mantıklı ve zamandan tasarruf ki heleki eviniz küçükse çamasır asmaya yer bulamıyosanız nimetttt mutlaka alın kıyaFetlerede hiçbir zararı olmadı aksine tüm tozunu alıyor
BMutlu GizemElf benimde yerim yok hatta çamaşır makinemin üstünde dolap vardı onu cıkarttık kurutmayı üzerine koyduk kesinlikle tavsiye ediyorum bugüne kadar niye almadım diyorum
Sadiyekrn07 GizemElf ben evlendikten sonra aldım keşke evlenmeden önce alsaydım tozları her şeyi alıyor her şeyden her yönden bence kolaylık sağlıyor
2_erkek_annesi GizemElf benim kıyafetlere zarar vermedi ama eşimin maviden aldığı 5 pantolonuda çekti🙄o kadar üzüldüm yani lc den aldığı kazaklara hiç birşey olmadı 😊
Yaprakdokumuseverr 2_erkek_annesi ben de maviden aldığımızı attım ama hiçbir şey olmadı. Kaç dk da kurutuyosunuz?
Yaprakdokumuseverr GizemElf Böyle bi icat yokkk gelmiş geçmiş en güzel iyiliği yapmışım kendime. Herkesin evinde olmalı.
2_erkek_annesi Yaprakdokumuseverr bnim kurutma dijital değil o yüzden dakikası yok maalesef vestel windsor diye bir marka aldım ben normal kot bölümü var orayı ayarlayıp attım sonradan normal çamaşır makinesinde sıkma devrini düşürerek falan o kotları yıkadım ama maalesef ki olmadı düzelmedi hani giyilmeyecek gibi değil ama tam paça boy oldu biraz daha ayakkabının üzerindeyken kotlar şimdi tam paça boy🙃