zengooo bu hastalığımda ateşim çıkmadı. 10 haftalık hamileyim. Önceki gebeliğimde de tam 10 haftalık hamileyken hastalanmıştım o zaman hem ateşim çıkmıştı hem de yataktan çıkamayacak kadar kötü olmuştum sesim kısılmamıştı. O zaman da kbb ye muayene olmuştum doktor faranjit demişti yine burun spreyi ve hap yazmıştı kullandım atlattım hatta sağlıkla doğurdum kızım 4buçuk yaşında. Ben bi de en ufak şeyde doktora giderim evde kendiliğinden geçmesini beklemem bu sebeple de sanırım çok ağır da hasta olmuyorum ağırlaşmadan tedaviye başlamış oluyorum.