sifanur61 sertleşme gibi değil doğum başlangıcı yada doğum anındaki sancı daha çok üşütmüşsün ama çoook üşütmüşsün gibi karnın falan burkuluyo öyle bişey kasılmalar yalancı sancı gibi bişey suyun gelirse git hastaneye de 37+larda herkesde öyle heralde ya bende de öyle ama 36 dan beri vardı kasılma 38 deyim hâlâ devam ediyo sürekli değil ama nefes aldırmıyo yinede sancım yok nst de açıklık 1 1.5 cm falan dı 3 gün önce hâlâ ne gelen var ne giden 🤦🏻♀️