limonvari _btl5860 rabbim gonlunuze göre versin inşallah 🌸 devlet takipliyim bende de söylemediler en son özele gittim öyle öğrendim🤣🤧
_btl5860 limonvari hahahha vallahi 2 3 kez niyet ettim 20.haftaya kadsr beliyim dedim detaylidan sonra karar vericem ama bu salida kontrol var dur bakalim hala bisey demiceklermi catladim valla insan 2.yi daha cok merak ediyor🤭😂
Frowerrbaby limonvari evet aynısı . korkutuyor beni .ilk gebeligimde deil bu 3. Gebeliğim .iki hafta sonra kontrolum var o zmana kadar magnezyum içmeye devam edecem rahatlatyor birazda olsa
Boncukk123 limonvari ama senın haftalarında rahim göbek delıgının oralara çıkmış olması gerekiyor ☺️🌸
tatlibebegim_ limonvari 22 haftalığım hala yukarı çıkmadı kasıklarımda atıyor hep doktora sordum ayaklarıdır o dedi yeri geniş olduğu için rahatlar şuanlık😅
annelik_4 limonvari benimde aşağıda damarlar baskı yapıyor gibi oluyor bebek hareketi mi anlamıyorum 18+3
Zeynepkrkytlli limonvari 17+4 üm aynilarini bende yaşadım bı ara hatta korktum acaba düşer mi diye Demek ki normal Bu arada henüz hareketleri hissetmiyorum eğer bebek hareket ediyorsa ondan oluyosa bilmiyorum Siz hareketleri hissediyo musunuz
limonvari Zeynepkrkytlli benim ikinci gebeliğim. Çok şükür hissetmeye başladım birkaç gündür. Ama hep aşağıda hissediyorum 🤦
limonvari FatmaTemiz normal 24 haftaya kadar diye biliyorum. Veya iç karnınız genişse de hissedilmiyor sanırım pek. Benim de ikinci gebeliğim
Zeynepkrkytlli limonvari amniyon sıvısı fazlaysa o zaman da hissedilmezmis ama bu iyi bi seymis Bı tanidigimin başına gelmisti